Headlines

Mapa: Minimalci u Evropi i regiji

Iznos zakonom propisane minimalne plate u evropskim zemljama se značajno razlikuje.

Minimalac u Švicarskoj, koja nije članica Evropske unije, iznosi 2.709 eura i gotovo je 12 puta veći od minimalca u Bugarskoj, članici EU-a, 222 eura).

U Švicarskoj nema minimalne plate u svim kantonima te je ovo prosjek minimalaca u kantonima Jura i Neuchatel.

Najniži minimalci su u istočnoevropskim državama – u Moldaviji minimalna plata iznosi 105 eura, Bjelorusiji 115 eura, Ukrajini 118 eura i Rusiji 124 eura.

U zemljama regije najniži minimalac je u Crnoj Gori – 193 eura.

Sličan je i u Sjevernoj Makedonij – 195 eura.

U Bosni i Hercegovini, prema zvaničnoj statistici, minimalna plata iznosi 208 eura; nešto viša je u entitetu Republika Srpska – oko 230 eura.

U Hrvatskoj 405 eura, u Sloveniji 667 eura
Ovi iznosi su gotovo šest puta niži od iznosa njemačkog minimalca i čak 14 puta od švicarskog.

Minimalac u Srbiji iznosi 231 euro.

Iako je u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Sjevernoj Makedoniji veći iznos minimalne plate nego u Crnoj Gori, zvanične prosječne plate u ovoim državama su manje.

U Hrvatskoj minimalna plata iznosi 405 eura, a u Sloveniji 667 eura.

Detalnije istražite u mapi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.